cel mai MARE târg IMOBILIAR

4 zile / 3.000 de metri pătrați
știri, editoriale, galerii foto

București,19-22 aprilie 2018

Cat plateste un expozant ca sa fie prezent la tIMOn?

Cat plateste un expozant ca sa fie prezent la tIMOn?

7 martie 2018
pge-1-1200x800.jpg

Cu un spatiu expozitional de peste 1.500 de metri patrati si rate card de 250 de euro/metru patrat – aceasta este suma pe care un expozant o plateste pentru a fi prezent la tIMOn – , Targul Imobiliar National va fi, potrivit reprezentantilor sai, ”cel mai scump si cel mai mare targ imobiliar din Romania”.

Peste 60% din veniturile incasate reprezinta cheltuielile de promovare tIMOn, astfel incat doar bugetul de promovare depaseste 200.000 de euro pentru editia de primavara ce va avea loc in Piata George Enescu din Capitala.

„Dupa ce locatia traditionala a tIMOn a trebuit schimbata, am cautat solutii care sa vina atat in sprijinul dezvoltatorilor si partenerilor traditionali tIMOn, cat si al vizitatorilor, utilizatorul final fiind, chiar in aceasta epoca puternic controlata de mediul online, veriga principala a acestui eveniment. Dupa indelungi dezbateri, am optat pentru piata George Enescu, locatie premium usor accesibila din toate zonele capitalei si, nu in ultimul rand, cunoscuta si usor accesibila investitorilor straini”, spune Vlad Vlasceanu, director tIMOn.

Vanzari de locuinte online sau offline? Aceasta-i intrebarea!

Nici segmentul rezidential nu este scutit de o intrebare care incepe sa devina clasica: unde este mai bine sa ma promovez pentru a vinde o locuinta, in mediul online sau in offline? Potrivit lui Vlad Vlasceanu, rata de inchidere a unui contract imobiliar dupa o campanie in mediul online este de 8-10%, in timp ce aceasta rata este, la targul tIMOn, de 40-50%.

„Daca folosim tehnologia si mediul online pentru a obtine leaduri, trebuie sa numim acest tip de leaduri cantitative, pentru ca in general, cu mici exceptii care confirma regula, nici o persoana care nu s-a uitat in ochii agentului sau ai dezvoltatorului nu va cumpara o locuinta. Ne bazam pe online tot timpul anului, dar asteptam evenimentul tIMOn ca pe momentul in care ne privim clientii in ochi”, spune Rafaela Nebreda, managing partner Imoteca, partenerul strategic al acestei editii a tIMOn.
In restul anului insa, mediul online ramane o modalitate eficienta de a gasi clienti, chiar daca interactiunea directa intre vanzator si cumparator este cea mai importanta in decizia de achizitie a unei locuinte.

„Daca pentru fiecare dintre parteneri recomandam, bugetam si planificam campanii puternice de promovare online, am insistat ca acest eveniment este momentul in care ne intalnim fata in fata , timp de patru zile, cu partenerii si concurentii, momentul in care luam pulsul pietei, in care convingem clienti demult uitati. Din studiile noastre, in urmatoarele 30 de zile de dupa targ se semneaza chiar si 10 contracte pe zi, asadar insistam sa fie bazat pe relatia «human to human»”, spune Vlad Vlasceanu, director tIMOn.

sursa