cel mai MARE târg IMOBILIAR

4 zile / 3.000 de metri pătrați
news

București,19-22 aprilie 2018
apartment-3186882-1280-1200x799.png

12 aprilie 2018

Ediţia XXXIII a tIMOn – Târgul Imobiliar Naţional vine cu ofertă bogată de locuinţe gata de cumpărat, cea mai mare parte a locuinţelor vândute în cadrul târgului fiind finalizate sau cu termen de maximum 6 luni

Stocul de locuinţe finalizate sau în curs de finalizare în următoarele 6 luni, din cadrul târgului, este de de peste 8.000 de locuinţe, potrivit organizatorilor.

”Dezvoltatorii care vin cu locuinţele finalizate sau cu un termen de finalizare foarte mic pot găsi mai uşor clienţi care au deja banii pentru achiziţie sau au depus actele pentru contractarea unui credit ipotecar. Astfel, timpul de la semnarea unui contract până când cumpărătorii se vor muta în noua casă va fi foarte mic”, se arată în comunicat.

Situaţia este foarte diferită de cea de dinainte de criză, potrivit directorului generalal tIMOn, Vlad Vlăsceanu.

“În 2007, 100% dintr-un târg imobiliar erau proiecte offplan. Nu puteai să-ţi cumperi ceva finalizat în 2007. Au început să apară produse finalizate undeva la ediţia din toamnă 2008, dar cel mai mic termen de livrare era de un an. Acum sunt mult mai multe locuinţe în stoc, dar şi locuinţe finalizabile, cu termen de predare de cel mult o jumătate de an”, a afirmat Vlad Vlăsceanu, în cadrul comunicatului.

Totuşi, proiectele considerate bune se vând în special offplan (cu mult înainte de finalizare – n.r.), potrivit coordonatorului marketing şi vânzări Gvi Town, Anca Dumitrescu.

”Proiectul nostru, Gvi Town, însumează 270 de locuinţe, dintre care 120 finalizate şi deja vândute. Acum construim fazele 3 şi 4 care înseamnă alte 130 de apartamente. Dintre acestea, 70% sunt deja rezervate pentru a fi livrate în următoarele luni. Putem spune, în schimb, că în zona de sud sau în Militari stocul de locuinţe finalizate este foarte mare, dar cererea a tot scăzut şi nu prea se mai vând. Cumpărătorii se feresc acum de periferie şi caută locuinţe foarte aproape de serviciu sau în zone unde pot ajunge rapid la serviciu”, a afirmat Anca Dumitrescu.

Însă, chiar dacă, în cadrul tIMOn, 90% din ofertă reprezintă locuinţe finalizate sau în curs de finalizare, în piaţă situaţia este cu totul diferită, potrivit organizatorilor. Astfel, valul investiţiilor în proiecte noi, de anvergură este prezent în piaţă, chiar şi în zone cotate mai slab, unele vânzări fiind offplan şi cu termene de predare îndelungate.

“Unde este riscul pentru un dezvoltator offplan astăzi? Are un proiect minunat, în general, mii de unităţi, e foarte bine că a învăţat că nu e bine să construiască mii de unităţi deodată. Faza 1, faza 2, faza 3, faza 4 şi aşa mai departe. Nu mai are această finanţare bancară, aşa că trebuie să-şi găsească singur fonduri. E un risc pentru că atunci când vinzi offplan, cu finalizare peste un an, costul proiectului poate creşte, iar banii încasaţi offplan pe o locuinţă pot să nu mai acopere costurile de construcţie”, a spus Vlad Vlăsceanu.

În ceea ce priveşte cumpărătorii, aceştia sunt din nou atraşi de locuinţele foarte mari, dar şi de cele aflate în zone scumpe, iar asta poate fi un pericol dacă aceştia nu îşi fac foarte bine calculele de risc, a avertizat managing partner Imoteca – The Residential Experts, Rafaela Nebreda.

“La momentul deciziei pentru achiziţia unei locuinţe, cumpărătorul trebuie să evalueze şi să analizeze cu atenţie o serie de factori pentru a preîntâmpina dificultăţile sau chiar imposibilitatea de a achita ratele aferente acesteia. Este o investiţie pe termen foarte lung, cu implicaţii pentru 20-30 de ani, poate. Astfel, pentru achiziţia unei locuinţe, un cumpărător trebuie, într-adevăr, să analizeze suprafaţa, calitatea lucrării şi zona unde este amplasată. Însă, în acelaşi timp, el trebuie să fie foarte realist şi în ceea ce priveşte potenţialul de plată, posibilitatea de a-şi achita ratele, chiar şi într-un potenţial scenariu mai pesimistic al veniturilor proprii sau ale familiei”, a afirmat Nebreda.

Ea a avertizat că, în perioadele de creşteri efervescente ale pieţei – cum a fost perioada de până în 2008, cumpărătorii înclină către partea idealistă a achiziţiei şi scapă din vedere potenţialele probleme economice care pot apărea în viitor.

Târgul imobiliar se va desfăşura în perioada 19-22 aprilie în Bucureşti.

sursa


pge-1-1200x800.jpg

7 martie 2018

Cu un spatiu expozitional de peste 1.500 de metri patrati si rate card de 250 de euro/metru patrat – aceasta este suma pe care un expozant o plateste pentru a fi prezent la tIMOn – , Targul Imobiliar National va fi, potrivit reprezentantilor sai, ”cel mai scump si cel mai mare targ imobiliar din Romania”.

Peste 60% din veniturile incasate reprezinta cheltuielile de promovare tIMOn, astfel incat doar bugetul de promovare depaseste 200.000 de euro pentru editia de primavara ce va avea loc in Piata George Enescu din Capitala.

„Dupa ce locatia traditionala a tIMOn a trebuit schimbata, am cautat solutii care sa vina atat in sprijinul dezvoltatorilor si partenerilor traditionali tIMOn, cat si al vizitatorilor, utilizatorul final fiind, chiar in aceasta epoca puternic controlata de mediul online, veriga principala a acestui eveniment. Dupa indelungi dezbateri, am optat pentru piata George Enescu, locatie premium usor accesibila din toate zonele capitalei si, nu in ultimul rand, cunoscuta si usor accesibila investitorilor straini”, spune Vlad Vlasceanu, director tIMOn.

Vanzari de locuinte online sau offline? Aceasta-i intrebarea!

Nici segmentul rezidential nu este scutit de o intrebare care incepe sa devina clasica: unde este mai bine sa ma promovez pentru a vinde o locuinta, in mediul online sau in offline? Potrivit lui Vlad Vlasceanu, rata de inchidere a unui contract imobiliar dupa o campanie in mediul online este de 8-10%, in timp ce aceasta rata este, la targul tIMOn, de 40-50%.

„Daca folosim tehnologia si mediul online pentru a obtine leaduri, trebuie sa numim acest tip de leaduri cantitative, pentru ca in general, cu mici exceptii care confirma regula, nici o persoana care nu s-a uitat in ochii agentului sau ai dezvoltatorului nu va cumpara o locuinta. Ne bazam pe online tot timpul anului, dar asteptam evenimentul tIMOn ca pe momentul in care ne privim clientii in ochi”, spune Rafaela Nebreda, managing partner Imoteca, partenerul strategic al acestei editii a tIMOn.
In restul anului insa, mediul online ramane o modalitate eficienta de a gasi clienti, chiar daca interactiunea directa intre vanzator si cumparator este cea mai importanta in decizia de achizitie a unei locuinte.

„Daca pentru fiecare dintre parteneri recomandam, bugetam si planificam campanii puternice de promovare online, am insistat ca acest eveniment este momentul in care ne intalnim fata in fata , timp de patru zile, cu partenerii si concurentii, momentul in care luam pulsul pietei, in care convingem clienti demult uitati. Din studiile noastre, in urmatoarele 30 de zile de dupa targ se semneaza chiar si 10 contracte pe zi, asadar insistam sa fie bazat pe relatia «human to human»”, spune Vlad Vlasceanu, director tIMOn.

sursa


finding-the-right-real-estate-agent-1-1200x800.jpg

25 mai 2017

Cum sa platesti zero factura la intretinere: cursuri gratuite de sustenabilitate in timpul targului 300 de ansambluri rezidentiale romanesti, cu aproximativ 30.000 de unitait locative noi, precum si cateva mii de proprietati in UK, Scotia, Bulgaria, Spania si Arabia Saudita totalizeaza aceasta editie tIMon. Cea mai ieftina locuinta din targ este o garsoniera de 19.000 de euro in Pantelimon, iar cea mai scumpa este o casa cu 5 dormitoare si 840 mp, in valoare de 3 milioane de euro, in Dubai.


26-imobiliare-shutterstock-406235119_1-605x-1200x800.jpg

25 mai 2017

300 de ansambluri rezidentiale romanesti, cu aproximativ 30.000 de unități locative noi, precum si cateva mii de proprietati in UK, Scotia, Bulgaria, Spania si Arabia Saudita totalizeaza aceasta editie tIMon. Cea mai ieftina locuinta din targ este o garsoniera de 19.000 de euro in Pantelimon, iar cea mai scumpa este o casa cu 5 dormitoare si 840 mp, in valoare de 3 milioane de euro, in Dubai.

„A XXXII-a ediție tIMOn are o tenta de internationalizare. Suntem bucurosi ca am reusit sa reunim atat cei mai mari dezvoltatori din Romania, cat si dezvoltatori internationali. Piața românească a atras tot mai mulți investitori, dar de acum inainte consideram ca si romanii vor fi interesati de investitii in afara tarii, asadar ofertele internationale sunt bine-venite. Nu e globalizare, ci o evolutie fireasca.” (Vlad Vlăsceanu, director tIMOn)

Oferte la tIMOn: piscina cadou, excursie în Malta și TVA cadou

Printre cele mai spectaculoase promoții desfășurate în perioada târgului, se numără o excursie de 5 stele oferita de Valetta Residence în orașul Valetta, capitala Maltei. Vizitatorii care își rezervă un apartament în ansamblu, se înscriu automat în tombola pentru un sejur de 7 zile pentru 2 persoane. Pentru iubitorii de liniște, Flamingo Park Corbeanca oferă o piscină cadou, pentru cei care se muta impreuna cu 4 prieteni.

Mai multi expozanți din târg au decis să ofere drept discount pentru perioada târgului valoarea TVA-ului, ofertele acestora rezultând într-un discount între 5 și 19%. Oferta se regăsește la Flamingo Park Corbeanca și North One by Heritage Estates.

15.000 euro reducere la casele din Shine Residence Corbeanca vor avea primii cumpărători ai acestui ansamblu proaspăt lansat la târg, 7% la GVI Town dacă aleg parter sau ultimul etaj. Locurile de parcare și/sau boxele incluse în preț sunt oferte valabile pentru 20% dintre expozanții târgului, iar cumpărătorii Joya Residence primesc cadou vouchere de 2000 de euro de la Mobexpert.

In Dubai e mai scump

Exclusiv la tIMOn, agentia MDProperties Dubai, cea mai mare agentie din Qatar va prezenta un ansamblu rezidential de 92 de vile, fiecare cu o suprafata de 850 mp, 5 dormitoare si 5 bai, gradina privata, lift si piscina. Ansamblul se construieste in cartierul Al Waab, aproape de Ramada Plaza si fiecare dintre case va depasi pretul de 3 milioane de euro. MD Properties vine la tIMon cu un portofoliu impresionant, incluzand locuinte atat in Arabia Saudita cat si in Europa, in special Anglia. MD Properties este cea mai mare agentie imobiliara din Qatar, fondata in 2010 si specializata atat in brokeraj, cat si in property&asset management, consultanta si servicii conexe.

Si pentru ca din ce in ce mai multi straini par sa isi croiasca drum spre Romania, Imoteca The Residential Experts a creat un serviciu complex, dedicat exclusiv expatilor. MD Properties ofera deasemenea servicii de relocare, in cazul in care exista vizitatori ai targului care vor sa se mute in Dubai.

“Romania este o tara fascinanta, surprinzatoare, plina de contraste si de frumuseti ascunse. Uneori poate fi derutant si frustrant, in special daca e vorba de celebra birocratie. Sunt oferte multiple de locuinte, de scoli si de locuri de relaxare, dar e greu pentru cineva din alta tara sa aleaga. Stiu prea bine, chiar eu am fost in situatia aceasta. De aceea, Imoteca vine la aceasta prima editie internationala tIMOn cu serviciul Well Come Expats: un serviciu complet si complex, care ofera expatilor asistenta completa si personalizata atat pentru alegerea locuintei, cat si pentru scoli, gradinite, bone si menajere, locuri de petrecere a timpului liber sau cabinete medicale. In plus, consultantii Imoteca sunt alaturi de expati explicand obiceiuri, practici locale,istorie si cultura romaneasca si punandu-le la dispozitie chiar si un helpline permanent.” (Rafaela Nebreda, Imoteca)

Variatia de preturi la aceasta editie este spectaculoasa. Daca o garsoniera in Pantelimon costa 19.000 de euro + Tva, un apartament cu 4 camere in celebrele ansambluri – boutique promovate de Imoteca The Residential Experts, situat in zone exclusiviste precum Dorobanti sau Kisselef, a ajuns sa depaseasca pretul de 700.000 de euro + Tva.

Cumperi o locuință, primești apă plată pe viață și economisești prețul unei garsoniere

În premieră la un târg imobiliar, organizatorii au reusit sa faca o ofertă comuna tuturor vizitatorilor targului : cei care își achiziționează o locuință în perioada târgului primesc de la fiecare dezvoltator in parte cel mai performant filtru de apă al companiei Aquaphor, de montat în locuința aleasă. « Apa ce trece prin filtrul Aquaphor cu osmoza inversă și mineralizare, confecționat pe baza tehnologiei “carbon-bloc” din cărbune activ de cocos, argint și aqualen, este îmbogățită cu ioni de magneziu, fiind recomandată chiar și alergicilor și bebelușilor. » Diana Lupasciuc, Managing Director Aquaphor). Cumpărătorii vor beneficia de apă minerală plată direct de la robinetul de acasă, fiind scutiți de costurile achiziției de apă plată îmbuteliată, costuri ce, în 35 de ani, ajung la 20.000 de euro, adică prețul unei garsoniere într-un cartier periferic.

EFdeN susține cursuri gratuite de sustenabilitate: cum să-ți alegi o casă cu costuri 0 la întreținere

Voluntarii din cadrul programului EFdeN vor fi prezenți exclusiv la tIMOn – Târgul Imobiliar Național, unde vor susține 2 cursuri pe zi – unul de la ora 12 și altul de la ora 17, la care pot participa gratuit toți vizitatorii târgului. Oamenii vor învăța la ce trebuie să fie atenți și ce întrebări trebuie să pună astfel încât locuința pe care o cumpără să aibă costuri de întreținere 0 sau cât mai aproape de 0. De asemenea, cursul are ca scop informarea si educarea privind impactul energetic asupra mediului, asupra consumului, evaluarea corectă a unui produs, a unor surse, a vechilor/noilor tehnologii. EFdeN este o echipa interdisciplinară cu peste 70 de tineri pasionaţi, studenţi la arhitectură, inginerie, comunicare sau management. În prezent, locuința EFdeN este Primul Centru de Cercetare a Condițiilor de Confort din România și poate fi vizitată la București.

Targul Imobiliar National tIMOn se va desfasura in perioada 25-28 mai 2017, la Arena Nationala, intrarea VIP dinspre Maior Coravu, intre orele 10.00 si 20.00. Pretul unui bilet este 10 lei, dar vizitatorii pot downloada invitatia gratuita de pe site-ul www.timon.ro.

sursa


large_SmartPool_Lead-1-1200x800.jpg

25 mai 2017

300 de ansambluri rezidenţiale româneşti, cu aproximativ 30.000 de unităţi locative noi, precum şi câteva mii de proprietăţi în UK, Scoţia, Bulgaria, Spania şi Arabia Saudită totalizează această ediţie tIMon. Cea mai ieftină locuinţă din târg este o garsonieră de 19.000 de euro în Pantelimon, iar cea mai scumpă este o casă cu 5 dormitoare şi 840 mp, în valoare de 3 milioane de euro, în Dubai.

„A XXXII-a ediţie tIMOn are o tentă de internaţionalizare. Suntem bucuroşi că am reuşit să reunim atât cei mai mari dezvoltatori din România, cât şi dezvoltatori internaţionali. Piaţă românească a atras tot mai mulţi investitori, dar de acum înainte considerăm că şi românii vor fi interesaţi de investiţii în afară ţării, aşadar ofertele internaţionale sunt bine-venite. Nu e globalizare, ci o evoluţie firească”, declarat Vlad Vlăsceanu, director tIMOn.

Piscină cadou, excursie în Malta şi TVA cadou

Printre cele mai spectaculoase promoţii desfăşurate în perioada târgului, se numără o excursie de 5 stele oferită de Valetta Residence în oraşul Valetta, capitala Maltei. Vizitatorii care îşi rezervă un apartament în ansamblu, se înscriu automat în tombola pentru un sejur de 7 zile pentru 2 persoane. Pentru iubitorii de linişte, Flamingo Park Corbeanca oferă o piscină cadou, pentru cei care se mută împreună cu 4 prieteni.

Mai mulţi expozanţi din târg au decis să ofere drept discount pentru perioada târgului valoarea TVA-ului, ofertele acestora rezultând într-un discount între 5 şi 19%. Oferta se regăseşte la Flamingo Park Corbeanca şi North One by Heritage Estates.

15.000 euro reducere la casele din Shine Residence Corbeanca vor avea primii cumpărători ai acestui ansamblu proaspăt lansat la târg, 7% la GVI Town dacă aleg parter sau ultimul etaj. Locurile de parcare şi/sau boxele incluse în preţ sunt oferte valabile pentru 20% dintre expozanţii târgului, iar cumpărătorii Joya Residence primesc cadou vouchere de 2000 de euro de la Mobexpert.

În Dubai e mai scump

Exclusiv la tIMOn, MDProperties Dubai, cea mai mare agenţie din Qatar va prezenţa un ansamblu rezidenţial de 92 de vile, fiecare cu o suprafaţă de 850 mp, 5 dormitoare şi 5 băi, grădina privată, lift şi piscină. Ansamblul se construieşte în cartierul Al Waab, aproape de Ramada Plaza şi fiecare dintre case va depăşi preţul de 3 milioane de euro. MD Properties vine la tIMon cu un portofoliu impresionant, incluzând locuinţe atât în Arabia Saudită cât şi în Europa, în special Anglia. MD Properties este cea mai mare agenţie imobiliară din Qatar, fondată în 2010 şi specializată atât în brokeraj, cât şi în property&asset management, consultanţă şi servicii conexe.

Şi pentru că din ce în ce mai mulţi străini par să îşi croiască drum spre România, Imoteca The Residential Experts a creat un serviciu complex, dedicat exclusiv expatilor. MD Properties oferă deasemenea servicii de relocare, în cazul în care există vizitatori ai târgului care vor să se mute în Dubai.

“România este o ţară fascinantă, surprinzătoare, plină de contraste şi de frumuseţi ascunse. Uneori poate fi derutant şi frustrant, în special dacă e vorba de celebra birocraţie. Sunt oferte multiple de locuinţe, de şcoli şi de locuri de relaxare, dar e greu pentru cineva din altă ţară să aleagă. Ştiu prea bine, chiar eu am fost în situaţia această. De aceea, Imoteca vine la această prima ediţie internaţională tIMOn cu serviciul Well Come Expats: un serviciu complet şi complex, care oferă expatilor asistenţă completă şi personalizată atât pentru alegerea locuinţei, cât şi pentru şcoli, grădiniţe, bone şi menajere, locuri de petrecere a timpului liber sau cabinete medicale. În plus, consultanţii Imoteca sunt alături de expaţi explicând obiceiuri, practici locale,istorie şi cultură românească şi punându-le la dispoziţie chiar şi un helpline permanent”, a declarat Rafaela Nebreda, Imoteca.

Variaţia de preţuri la această ediţie este spectaculoasă. Dacă o garsonieră în Pantelimon costă 19.000 de euro + Tva, un apartament cu 4 camere în celebrele ansambluri – boutique promovate de Imoteca The Residential Experts, situat în zone exclusiviste precum Dorobanţi sau Kisselef, a ajuns să depăşească preţul de 700.000 de euro + Tva.

Cumperi o locuinţa, primeşti apă plata pe viaţă şi economiseşti preţul unei garsoniere

În premieră la un târg imobiliar, organizatorii au reuşit să facă o oferta comună tuturor vizitatorilor târgului : cei care îşi achiziţionează o locuinţa în perioada târgului primesc de la fiecare dezvoltator în parte cel mai performant filtru de apă al companiei Aquaphor, de montat în locuinţa aleasă. «Apa ce trece prin filtrul Aquaphor cu osmoză inversă şi mineralizare, confecţionat pe baza tehnologiei “carbon-bloc” din cărbune activ de cocoş, argint şi aqualen, este îmbogăţită cu ioni de magneziu, fiind recomandată chiar şi alergicilor şi bebeluşilor», susține Diana Lupasciuc, Managing Director Aquaphor. Cumpărătorii vor beneficia de apă minerală plata direct de la robinetul de acasă, fiind scutiţi de costurile achiziţiei de apă plata îmbuteliată, costuri ce, în 35 de ani, ajung la 20.000 de euro, adică preţul unei garsoniere într-un cartier periferic.

EFdeN susţine cursuri gratuite de sustenabilitate: cum să-ţi alegi o casă cu costuri 0 la întreţinere

Voluntarii din cadrul programului EFdeN vor fi prezenţi exclusiv la tIMOn – Târgul Imobiliar Naţional, unde vor susţine 2 cursuri pe zi – unul de la ora 12 şi altul de la ora 17, la care pot participa gratuit toţi vizitatorii târgului. Oamenii vor învaţă la ce trebuie să fie atenţi şi ce întrebări trebuie să pună astfel încât locuinţa pe care o cumpără să aibă costuri de întreţinere 0 sau cât mai aproape de 0.De asemenea, cursul are că scop informarea şi educarea privind impactul energetic asupra mediului, asupra consumului, evaluarea corectă a unui produs, a unor surse, a vechilor/noilor tehnologii.EFdeN este o echipa interdisciplinară cu peste 70 de tineri pasionaţi, studenţi la arhitectură, inginerie, comunicare sau management. În prezent, locuinţa EFdeN este Primul Centru de Cercetare a Condiţiilor de Confort din România şi poate fi vizitată la Bucureşti

sursa